DO WIADOMOŚCI CZŁONKÓW „PANACEUM” I WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH !!!
Zarząd Stowarzyszenia jest administratorem danych osobowych członków. Odpowiadamy za ich wykorzystanie i przechowywanie w sposób bezpieczny zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
Jakie dane osobowe i w jakim celu są rejestrowane i przechowywane :
– dane na deklaracji członkowskiej : imię i nazwisko, data urodzenia, adres oraz nr telefonu i adres poczty internetowej potrzebne do prowadzenia ewidencji członków i realizacji zadań statutowych,
– dane osobowe w postaci : imię i nazwisko, adres zamieszkania , pesel i nr telefonu potwierdzone własnoręcznym podpisem są wymagane przy zakupie ofert imprez podmiotów zewnętrznych,
– powyższe dane przyjmowane za zgodą na ich przetwarzanie wyrażoną własnoręcznym podpisem osoby, której one dotyczą,
– dane osobowe osób korzystających z ofert podmiotów zewnętrznych są również chronione przez te instytucje zgodnie z przepisami.
Przechowywanie danych osobowych
Osobą odpowiedzialną za przechowywanie danych osobowych będących w posiadaniu Zarządu ustanowiona została sekretarz zarządu kol. Maria RYBITWA.
Wszystkie dane osobowe i dokumenty je zawierające oraz elektroniczne nośniki pamięci są przechowywane w zamykanej na bezpieczny zamek szafie ,do której klucz posiada tylko osoba odpowiedzialna /M.Rybitwa/
Pomieszczenie klubowe zamykane jest na zamek m-ki Gerda i jest monitorowane przez całą dobę